Csökkenti a termékportfólióját az Audi

0

Az elmúlt egy évvel negyedével csökkent a különböző modellváltozatok száma, ám itt még nem állna meg a gyártó.

A költségcsökkentés mellett ügyfél-visszajelzések is indokolttá tették a portfólió leegyszerűsítését, számolt be a projektről a vezérigazgató, Bram Schot, aki az Autocar-nak adott interjújában elmondta, bár egy év alatt 27%-kal sikerült csökkenteni a modellváltozatok számát, a célt még nem érték el, az ugyanis közel még ennyi munkát igényel.

– „27% még nem a vég, a vége valahol 40-45% között lesz. Úgy gondoljuk, hogy az egyszerűség lesz az új prémium. A feladat végrehajtása ugyanakkor nem egyszerű, mert bár azt gondolnánk, hogy a modelljeink 1-2%-át könnyedén kiiktathatnánk, vannak olyan piacok, ahol ez az értékesítés 70%-át is jelentheti. Ennek fényében már a 27%-os „faragás” is remek eredménynek számít”, mondta.

– „Fontos, hogy nem csak modellekről beszélünk, hanem különböző modellváltozatokról is. Tényleg minden esetben szükségünk van egy normál limuzinra és egy sportback változatra is?”, tette fel a kérdést Schot, aki azért azt is hozzátette, hogy az egyszerűsítés mellett a növekedést is szem előtt kell tartaniuk, ilyen értelemben pedig az Audi A6, A7, Q7 és Q8 által kijelölt vonalat kell követniük, miközben a fiatalokról sem szabad megfeledkezniük.

– „Nagyobb jelenlétet szeretnénk a felsőkategóriás szegmensben, ám a fiatalokra is figyelnünk kell, akik jellemzően más, alacsonyabb szegmensekben keresnek autót maguknak. Egy átlagos 50 év fölötti ügyfélnek teljesen eltérő igényei vannak a csatlakoztatott szolgáltatások tekintetében, mint egy 25 éves fiatalnak, ám ezek a szolgáltatások az esetek többségében csak olyan modellekben érhetők el, amiknek megvásárlását csak az 50 év felettiek engedhetik meg maguknak, vagyis ez a helyzet komoly kihívás elé állít minket.”

 

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a friss információkról, kattints a feliratkozás gombra!

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.