Ismét a Ferrari lett a világ legerősebb márkája

0

Sorozatban másodszor is a Ferrarit választotta a világ legerősebb márkájának a Brand Finance Global 500, az olasz autógyártó értékét pedig 9,1 milliárd dollárra becsülik.

A Brand Finance Global sorozatban másodszor is a Ferrarit választotta meg a világ legerősebb márkájának. A Brand Finance a világ vezető vállalata a márkák gazdasági értékének meghatározásában.

A a Márkaerősségi Indexen (BSI) 94,1 pontot kapott a 100-ból, ezzel azon 12 márka közé tartozik, amely megkapta a legmagasabb, AAA+ értékelést.

A Brand Finance Global 500 2020-as beszámolója ma jelent meg Davosban, a Gazdasági Világfórumon, és a Ferrari-márka értékét 9,1 milliárd dollárra saccolják, amely 9 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest, ami a pozitív eladási trendnek és a márka erejének köszönhető.

A Brand Finance az alapján becsli meg egy márka értékét, hogy kalkulációkat végeznek, mekkora lenne a márka tulajdonosának nettó haszna akkor, ha nyitott piacon licencelnék a márkát. A márka erősségét pedig a riválisaihoz mért hatékonyság szempontjából nézik.

Remek drónfelvételek érkeztek Zandvoortból, kiegészülve a számítógépes grafikákkal, amik abban segítenek, hogy átlássuk az új vonalvezetést, benne a döntött kanyarral is.

(Reuters)

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a friss információkról, kattints a feliratkozás gombra!

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.