Több ezer utas késett ma el a munkahelyéről ismét a MÁV miatt!

Több ezer utas késett ma el a munkahelyéről ismét a MÁV miatt!

0

5 perccel a vonat indulása előtt közölte a Mávinform, hogy nem indul a vonat.

A szerda sem indult zökkenőmentesen a Magyar Államvasutaknál, Nagymaros és Szob között ugyanis egy mozdony áramszedője letörött, emiatt csak egy vágányon haladhatott a közlekedés.

Erről szerdán 6:23-kor adott ki közleményt a MÁV a Mávinform honlapján, 6:21-kor pedig a Facebook-oldalán:

“Nagymaros és Szob között a Szob felé haladó S70-es vonat mozdonyának áramszedője letörött, ezért ezen a szakaszon a vonatok egy vágányon közlekedhetnek, a menetidő 10-15 perccel megnő.”

6:50-kor aztán frissítést tettek közzé a hírhez a honlapon, mely szerint a 6:55-kor Szobról Budapestre induló vonat nem közlekedik. Ez 6:52-kor került ki a Mávinform Facebook-oldalára:

“A 2320-as vonat fél órás késéssel tovább közlekedett Szobra. A felsővezeték vizsgálata miatt továbbra is csak egy vágányon járnak a vonatok Nagymaros és Szob között.
A Szobról menetrend szerint 6:55-kor a fővárosba induló Z70-es járat (2327-es vonat) ma nem közlekedik.”

Utóbbi hírnek a kommentelők nem annyira örültek, sőtt többen azt állították, hogy a vonatok el sem indultak.
Két gödi lakos megerősítette a HVG-nek,

“hogy egy másik Budapestre tartó vonaton ülő emberek elkéstek a munkahelyükről, ez 6 vagon utaslétszámot jelentett, a jegyvizsgáló érdemlegesen segíteni nem tudott senkinek, vonatpótlóbuszokat nem küldött a MÁV az utasoknak. Kiváncsian várom a holnapi napot”

– mondta az utas.

Aztán ismét jött a feketeleves.

Pilis állomáson meghibásodott a biztosítóberendezés, ezért szerda délelőtt 15-20 perccel hosszabb menetidőre kell számítani a ceglédi vonalon.

Több utas szerint ez is hazugság volt, mert ott is 3 vonat kimaradt illetve több mint 60 perces késések vannak a Budapest-Monor-Cegléd-Szolnok vasútvonalon.

Amennyiben nem szeretnél lemaradni a friss információkról, kattints a feliratkozás gombra!

Válaszolj

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.